Monday, 12 February 2018

JATUH CINTA DENGAN ESP SHAKLEE

Hai korang semua, mama nak kenalkan dengan you all semua pasal ESP Shaklee, 
mungkin sudah ramai yang tahu; sudah ramai yang mengamalkan tapi pasti ada juga yang belum tahu kan.

ESP ialah Energizing Soy Protien (Soy Protein Isolate Powder) iaitu makanan tambahan protin yang berasaskan kacang soya. 


Ia merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.

Percaya atau tidak ESP merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

Selain itu ianya diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Kandungan Indeks Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai kepada penghidap kencing manis.
Mamawawa amat syorkan kepada anda semua untuk amalkan ESP ini sebagai supplimen harian anda.
Bukan saja NON GMO, malah pengjasilannya di kawal ketat dari penanaman sehinggalah pemperosesannya. 

Setiap hidangan ESP memberikan 14 gram protein berkualiti tinggi yang semulajadi rendah lemak, laktosa semulajadi dan tanpa kolesterol.

Ia juga lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan.
Dan Setiap 850gram ( satu tin ESP ) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. Wow macam tak percaya kan? Sangatlah berbaloi untuk di miliki & di amalkan untuk setiap wanita. 


KEPENTINGAN & FUNGSI ESP
1. Awet Muda - Asid amino penting dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
2. Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
4. Kulit yang cantik - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
5. Pembekal tenaga -  Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun-baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. 

SIAPA YANG DISARAN UNTUK AMBIL ESP
1)  Ibu hamil,berpantang dan menyusu
2)  Lelaki dewasa
3)  Wanita dewasa
4)  Remaja berumur 13 tahun ke atas
5)  Warga emas






Harga : RM 170.93
Kuantiti : 850 gm
Sajian : 30-60 sajian
*Jaminan Shaklee sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi*
** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

8 comments:

Alezra Alez said...

Esp ni sy ambi utk sarapan.. best sbb xda lagi gstrik

Nowa Mommy said...

Saya suka betul ambil esp ni masa pantang rasa bertenaga dan kenyang

Eva Erica Isadora said...

Sarapan yg best sgt, mudah disediakan

fatin hamzah said...

Memberikan tenaga yang berpanjangan

Girllyen Marcie said...

saya kalau tiada masa mau makan.. minum ESP saja.. kenyang.. tidak gastrik.. terbaik!

Sharren Syalvestar said...

Esp juga buat saya senyum

Emma Francisca said...

siapa tdak jatuh cinta dgn esp ni. macam2 khasiat utk tubuh manusia.. yihaa!

Falinah Fazlina said...

ESP shaklee memang terbaik.Saya pun fall in love suda sama esp